Пт, 19.04.2024, 04:36
Вітаю Вас Гість | RSS

ГОРОДОК-LIVE

Головна » 2011 » Липень » 1 » 29.06.2011 року – відбувся другий тренінг
16:58
29.06.2011 року – відбувся другий тренінг
в рамках проекту „Інформаційно-просвітницька кампанія, спрямована на захист прав населення Городоцького району в сфері надання соціальних послуг”, підтриманого міжнародною організацією „Український жіночій фонд”.
   На тренінг були запрошені жителі міста Городка та Городоцького району, зокрема, підприємці, працівники культури та медицини.
Враховуючи те, що тренінг - це  вид групової роботи з метою формування нових навичок, самопізнання та розвитку, присутні на початку роботи тренінгу виразили надію, що поставлена мета буде досягнута.
   Під час  ділових ігор учасники отримали навики відстоювання власних прав у процесі отримання соціальних послуг, які надаються відповідними установами Городоцького району, а також набули нових навиків позитивного спілкування (вдалої взаємодії) між людьми.
   Процес навчання передбачав, що навики, отримані в ході даного тренінгу, будуть використані учасниками заходу в їх  житті, а також передані „з вуст - в уста” іншим жителям нашого району.
   В ході спілкування учасники запропонували рекомендації як для працівників і для керівного складу „соціальних органів”, так і для населення, яке має на меті отримати ту чи іншу послугу.

П’ЯТЬ ОСНОВНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ

для працівників соціальних установ:

•    ПАМ’ЯТАТИ, ЩО ПІД ЧАС СПІЛКУВАННЯ З ВІДВІДУВАЧАМИ – ДОТРИМУВАТИСЬ НОРМ ЕТИКИ ТА МОРАЛІ.
•    Знати і виконувати закони України, водночас, пам’ятати, що в будь-якому законі України є стаття про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА, згідно з якою будь-який громадянин може подати звернення у прокуратуру для порушення кримінальної справи проти посадової особи.
•    В силу своїх професійних обов’язків допомагати тим, хто потребує допомоги.
•    Підвищувати свої професійні здібності шляхом участі у різного роду конференціях, семінарах, тренінгах тощо.
•    Кожна соціальна служба повинна мати „Телефон Довіри” для населення – номер телефону вищестоящої організації (органу управління службою).

для населення:

•    КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА В ЗНАЧНІЙ МІРІ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ТВОЄЇ ПОВЕДІНКИ.
•    Ти маєш знати і застосовувати Закони України та інші нормативно-правові акти, що регламентують соціальний захист населення!
•    Згідно з чинним законодавством України про порядок і умови отримання соціальних послуг чітко вказана процедура отримання послуги для населення „Для отримання соціальних послуг, що надаються державними та комунальними суб'єктами, ОСОБА, ЯКА ЇХ ПОТРЕБУЄ, МАЄ ЗВЕРНУТИСЯ З ПИСЬМОВОЮ  ЗАЯВОЮ...”
•    Ти не повинен розглядати хабар, як засіб вирішення питань.
•    Звертаючись у той чи інший кабінет, до будь- якого чиновника, ПАМ’ЯТАЙ: управлінець – це найнятий державою працівник, для того щоб, швидко і якісно виконати роботу – вирішити твоє питання.

   Після закінчення тренінгу учасники оцінили, наскільки були виправдані їхні очікування. Присутні на тренінгу  заявили про бажання передати отримані навики та нові знання своїм близьким, рідним та колегам по роботі, а також виразили бажання та надію на подальше проведення подібних зустрічей із обов’язковим залученням представників соціальних служб.
Іншим жителям Городоччини – побажали бути активними та сміливими у відстоюванні власних прав!


 Голова Городоцької
районної ГО "ПЕРЛИНА"
Н. Пославська



Переглядів: 1284 | Додав: Gorycvit | Теги: права людини, Городоччина, Неля Посласька, соціальні послуги, Закони України, відстоювання прав, ГО Перлина | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 3
avatar
0
3 Гість • 17:09, 09.08.2011 [Матеріал]
Тренінг - це "вчитися". не дословно - по суті.
avatar
0
2 Ха-ха! • 20:45, 07.07.2011 [Матеріал]
Тренінг від слова "треніруватись"? book deal prof v
avatar
0
1 Гість • 15:08, 05.07.2011 [Матеріал]
Рекомендації толкові. Ще би їх до уваги хтось брав - суперово було би. а так - люди не хочуть знати закони. Чиновники не хочуть згідно закону(вони тоже їх не читають і не знають) обслуговувати людей. І так і живем - кожен собі і як кому получаєтся.
avatar
Меню сайту
Погода
Останні коментарі
Так, відповідальність за те, що є, лежить на нас, виборцях. Кого обрала більшість, такий результат від цього вибору маємо всі. І доки  так обиратимемо, доти матимемо те, що маємо.

Шановні мешканці м. Городка! Ніколи не сподівайтесь, що хтось прийде і наведе лад в нашому домі. В м. Гордку ніколи не було і, на мою думку, ще не скоро з'явиться, так би мовити, прогородоцька влада, яка буде дбати про наші з вами інтереси. Історія про це свідчить. Доки ми будемо обирати до влади тих людей, яким байдуже наше майбутнє, результат буде такий, який є. Тобто ніякий. Якщо я не правий заперечте. Доведіть зворотне. Хоча я сам сподіваюсь на краще майбутнє.

Потяг, який буде добиратися з Городка до Хмельницького за 4 год. точно нікому не потрібний, а от до Києва годин не більше 10, в нічний час саме раз. Сам би не раз скористався.

Новини партнерів
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0