Податкова служба забажала зустрітися з
представниками малого та середнього бізнесу. По всій Україні. В Городку –
також.
Своє бачення податківці пояснили чітко і ясно:
хотіли поспілкуватися на рівних «у форматі питань – відповідей, живої дискусії,
спільного пошуку компромісів» й напрацювати таку собі «дорожню карту» подальшої
діяльності податкової служби у співпраці з бізнесом.
- Нам необхідно відчувати
настрої підприємницької спільноти, знати її очікування і проблеми, щоб грамотно
планувати свою роботу відповідно до потреб підприємців, - сказав про це
головний податківець Сергій Федик.
Влада не залишилася осторонь
– теж виявила бажання зустрітися з підприємцями району. Й була вона
представлена на зустрічі майже у повному керівному складі – двох голів:
адміністрації і ради, заступника голови адміністрації, до того ж – керівників
підрозділів влади, з якими безпосередньо співпрацюють підприємці:УПФУ, ЦЗ,
УПСЗН тощо.
Підприємці ж загалом,
здається, не виявили бажання зустрітися і почути, що їм розкажуть податківці та
провладці. З’явилося їх на зустріч небагато. І це свідчило чи то про їх
байдужість до того, що робиться в районі, чи то про те, що вони передбачали, що
буде сказано на зустрічі, а може – про ненаявність питань або проблем, котрі
мали б бути «засвічені» перед владцями й спільно вирішуватися.
Підприємці терпляче вислухали
розлогі інформації керівників району про те, що « в Багдаді все спокійно…»:
«все добре», «всі умови для ефективної діяльності представників бізнесу на
теренах району створено». А ще бізнесмени і бізнесвумен отримали настанови від
владців, що вони, зокрема, повинні:
-
сплачувати справно податки;
- знаходити
порозуміння і співпрацювати з владою;
- бути
поміркованими, щоб, не доведи Господь, не склалася «вибухова» ситуація на
кшталт «податкового майдану»;
- пам’ятати
про обов’язкову сплату до ПФУ…
Не дуже активно включилися
городоцькі підприємці й у спілкування в режимі «запитання – відповіді». І коли
хтось із підприємців проявив більше, ніж потрібно, ініціативи у розпитуваннях у
плані «що? коли? як?» робиться - для
бізнесу, в районі, владою, - самі ж підприємці гаряче «зацитькали» аж занадто
цікавого і активного колегу.
Вочевидь, час для
представників бізнесу – це найцінніше. І втрачати його на порожні балачки вони
не забажали…
Та обіцянкою влади –
вислуховувати, брати до уваги, по можливості вирішувати проблемні питання
представників бізнесу Городоччини – підприємці пообіцяли - таки скористатися.
|