Чт, 28.03.2024, 18:42
Вітаю Вас Гість | RSS

ГОРОДОК-LIVE

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

"Я тебе породив - я тебе і вб'ю..." Т.Бульба
   Пам’ятаєте народну оповідку? Батько, відпускаючи сина у доросле життя, дає йому одного карбованця і каже: «На тобі, сину, карбованець і ні в чому собі в цьому житті не відказуй! А коли розбагатієш – не забудь, хто тебе на ноги поставив.»
   Такими ж є взаємовідносини між Городоцькою районною радою як власником і розпорядником коштів та майна комунальної власності району та створеними нею підприємствами комунальної власності, які животіють або ледь жевріють, причому, не завдяки, а всупереч діям своїх засновників, котрі, породивши  ці підприємства, останнім часом методично і наполегливо доводять їх до погибелі.
Втім, про усі підприємства розповідати не буду. Про одне розповім – КП «Городоцька районна друкарня», яке ще недавно трималося на плаву, та завдяки «сприянню» - втручанню, коли непотрібно, невтручанню, коли потрібна підтримка, в діяльність підприємства з боку засновника, котрий, м’яко кажучи, висмоктує останні соки з підприємства, забираючи 50% від плати за здачу в оренду вільних площ до районного бюджету і не виділяючи з того ж бюджету їм на розвиток ні копійки впродовж десятиліть, - опинилося на межі закриття…
  …Усе почалося наприкінці 2005 року. Приватне підприємство «Аспект» м.Хмельницький, яке співпрацювало з Городоцькою райдрукарнею, уклало договір оренди вільних приміщень друкарні загальною площею 175,77 м. кв. ніби-то для виробничих цілей. Виробництвом орендарі не займалися – здавали орендовані приміщення в суборенду приватним підприємцям міста, заробляючи на цьому.
  А навесні 2007 року керівництво «Аспекту» звернулося до тодішнього керівника друкарні за дозволом – провести капітальний ремонт орендованого приміщення. Дирекція друкарні не заперечувала.

 У травні 2005 року керівництво «Аспекту» звернулося у Городоцьку районну раду із аналогічним проханням. Тому що відповідно до ст.43 Закону України „Про місцеве самоврядування” розпорядження об’єктами спільної власності територіальних громад, яким є приміщення районної друкарні, здійснюється виключно за рішенням сесії районної ради. Сесія районної ради повинна була прийняти рішення, у якому мала надати дозвіл ПП”Аспект” на проведення капітального ремонту орендованого приміщення і затвердити кошторис цього ремонту. Втім, питання про надання дозволу на проведення капітального ремонту на сесію чомусь так і не винесли – мабуть, сумніви були у керівників ради, що депутати приймуть таке рішення.
  Натомість, як це вже робиться традиційно другу каденцію поспіль в Городоцькій районній раді, ПП „Аспект” отримав лише рішення профільної комісії ради щодо поліпшення орендованого майна за кошти орендаря і взявся за ремонт.
  Депутати попередньої каденції, які ні сном, ні духом не відали про дозвіл, неодноразово попереджали голову районної ради та начальника відділу комунальної власності ради про неправомірність здійснення приватником – орендарем даного капітального ремонту. Але апарат ради стверджував одноголосно – усе під контролем. «Аспект» капітальний ремонт здійснив. Втім, так і не зайнявся задекларованим виробництвом. Вільні приміщення знову були здані в суборенду, без згоди власника.
   А проблеми, про які говорили депутати, почалися у 2009, коли  змінилося керівництво Городоцької районної друкарні. Новий керівник Анатолій Польовий виявив, що ремонтні роботи «Аспектом» здійснено, але класифікацію цих робіт не встановлено - ні органом районного самоврядування, ні райдрукарнею, внаслідок чого неможливо стверджувати - це поточний ремонт чи капітальний. Водночас, під час цих, так званих ремонтних робіт без відповідних рішень районної ради, відділу архітектури та містобудування Городоцької РДА, інших контролюючих органів, а також без належних висновків пожежної безпеки, санітарно–епідеміологічної служби , служби гіртехнагляду та ін. було здійснено РЕКОНСТРУКЦІЮ орендованих у райдрукарні приміщень: усунено і переміщено простінки окремих кімнат, внаслідок чого змінено внутрішню архітектурну форму будівлі друкарні, розширено площу орендованих приміщень, здійснено самовільно без будь-яких дозволів і без будь-яких підтверджуючих документів добудову до будівлі у вигляді котельні. Це свідчило про самовільний характер ремонту та добудови до приміщення друкарні. На усні та письмові звернення керівника до районної ради та ПП «Аспект» щодо роз’яснень - ніяких відповідей не надійшло. Водночас, на усну вимогу керівника друкарні погасити заборгованість в сумі близько 4 тисяч гривень за оренду площ, ПП«Аспект» висунув зустрічну вимогу А. Польовому – розрахуватися за ремонт і за будівництво котельні. І оголосив суму, не підтверджену документами, - 190 тисяч гривень. А що районна рада на це? А нічого. Керівництво районної ради порадило А.Польовому…звернутися в суд. І це -  замість того, щоб терміново винести питання на сесію і рішенням сесії відбити рейдерське зазіхання, ні  - уже захоплення майна чи то коштів комунальної власності району в об’єкті комунальної власності району – райдрукарні.
  Звісно, що керівник райдрукарні так і вчинив – звернувся до господарського суду Хмельницької області з позовом щодо стягнення з боржника близько 4 тисяч гривень заборгованості за договором оренди й розірвання даного договору. «Аспект» у свою чергу подав зустрічний позов, але (тримайтеся!) – не до власника комунальної власності району – Городоцької районної ради, яка дозволила проведення ремонту і закривала очі на незаконні реконструкції орендованих внутрішніх приміщень друкарні та добудову до приміщення друкарні приміщення котельні, а до підприємства – КП «Городоцька районна друкарня», виставивши рахунок за ремонт і добудову, не підтверджені відповідною документацією, в сумі  тих самих 190 тисяч гривень.
  І що думаєте – засновник, тобто районна рада чимдуж кинулася захищати від рейдера майно друкарні, тобто майно територіальної громади району? Дзуськи! Районна рада знову вмила руки. Представництво районної ради як третьої сторони слухання взагалі не було представлено у суді, відтак засідання суду переносилося раз за разом, допоки тодішній голова районної ради І. Тадеуш не надав письмове пояснення до суду, у якому йшлося про те, що погодження радою на поліпшення орендованого майна дійсно було надано ПП «Аспект» на основі рішення профільної комісії, але виключно з ініціативи балансоутримувача – райдрукарні…



   «Я – не я, і хата не моя…» Чи не так? Дивно, якщо не сказати «страшно»… Невже апарату ради не було відомо, що рішення чи то пак РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ (ГОЛОСУВАННЯ) профільних комісій не є вирішальними, а носять рекомендаційний характер? Рішення приймаються сесією районної ради. А може не знали ні голова райради, ані начальник відділу комунальної власності районної ради та юрист ради, що відповідно до СТАТУТУ, за яким працює КП «Городоцька районна друкарня», підписаного райдержадміністрацією і райрадою, друкарня є комунальним підприємством – об’єктом спільної власності територіальної громади району, управління яким здійснює саме Городоцька районна рада (не комісія, не начальник відділу комунальної власності ради, ні голова ради – а сесія районної ради)? Чи забули керівники і працівники апарату Городоцької районної ради, що відповідно до того ж Статуту КП «Городоцька районна друкарня»(п.4.4) та відповідно до ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» розпорядження об’єктами спільної власності територіальних громад здійснюється ВИКЛЮЧНО за рішенням Городоцької районної ради, а не відповідно до розпорядження голови ради на основі заключення профільної комісії? Врешті, чому розпорядники майном комунальної власності району ігнорували той факт, що п.4.5 Статуту: «Районна рада вирішує питання передачі майна «Підприємства» у постійне або тимчасове користування юридичним або фізичним особам, здачі в оренду, продажу, використання як застави, вирішення питання його відчуження».
   ПП «Аспект», перед проведенням капітального ремонту, зобов’язане було УЗГОДИТИ порядок його проведення, а також кошторис із органом місцевого самоврядування – Городоцькою районною радою та отримати згоду.
   Отже, ПП«Аспект» всупереч вимогам Статуту КП «Городоцька районна друкарня» і діючим законам отримав в оренду приміщення, без погоджень з органом місцевого самоврядування – Городоцькою районною радою передавав орендоване майно комунальної власності району в суборенду іншим підприємцям, заробляючи на цьому під носом  районної ради,  здійснював реконструкцію і добудовував без дозволів і кошторисів комунальне майно району, а коли змінилося керівництво – висловило претензії не Городоцькій районній раді, а КП «Городоцька райдрукарня»… З якого б це дива?
   Врешті, господарський суд Хмельницької області прийняв рішення щодо стягнення з  орендаря – боржника ПП «Аспект» заборгованості по договору оренди й розірвав договір оренди між друкарнею та « Аспектом». Та «Аспект» на цьому не зупинився й, взявши до уваги «діяльність» чи то повне невтручання уже нового керівництва Городоцької районної ради при тому ж самому начальнику відділу комунальної власності районної ради і юристі ради, і в Житомирському апеляційному господарському суді, котрий взяв до уваги два факти – дозвіл колишнього керівника друкарні на проведення капітального ремонту і твердження представника Городоцької районної ради, що рада до всього цього абсолютно не причетна, - СУД ВИГРАВ. І з апеляцією час друкарня прогаяла – вчасно не подала…
    На разі підприємство комунальної власності району – Городоцька районна друкарня, яке за кілька років зі стану повного занепаду повільно, але впевнено, наперекір чиновникам, стало на ноги, знову , завдяки їм, безвідповідальним чи настільки безгосподарним або корисним, - на межі знищення.
Немов між трьома китами, що  роздирають його навсебіч. З одного боку, виконавча служба, котра заблокувала рахунки друкарні відповідно до рішення суду, і стягує кожну копійку на користь «Аспекта» - в загальному  214 тисяч гривень, яких у друкарні нема і не буде. З іншого – діюче законодавство, що вимагає нарахування й оплати праці працівникам з відповідними відрахуваннями до відповідних фондів та бюджетів, а також замовники, котрим потрібно виготовити і віддати замовлену продукцію, щоб їх не втратити. І ще з іншого боку- та сама Городоцька райрада, яка довела підприємство до такого стану своїм «мудрим і виваженим керівництвом» й вимагає, чи то, образно кажучи, видирає з горла друкарні до районного бюджету 50% плати, отриманої від здачі вільних площ в оренду.
    Невже не можна, як уже неодноразово пропонували депутати, залишати ці кошти в розпорядженні вимираючих підприємств комунальної власності району, щоб вони спрямовували їх на пріоритетні потреби – на розвиток? Де там… Легше кошти забрати, потім виділяти туди, куди окремим керівникам потрібно…
  От так комунальну аптеку по вітру пустили… От так друкарню пускають. На часі – телерадіопресцентр.
Що ж, вперед, голова і апаратники районної ради! Доведіть району уже зрозумілу для всіх істину: справи району і його власність - вам до ліхтаря! Віддайте нарешті «Аспекту» замість тих 200 тисяч гривень, які ви ПРОГРАЛИ В СУДІ на користь «Аспекта», приміщення районної друкарні або й саму районну друкарню, чого рейдер добивається вже декілька років! Докажіть, нарешті, громаді Городоччини, хто ви насправді – ефективні розпорядники її власності чи дерибанщики! Сесія районної ради – не за горами. А у вас там, провладці, більшість. Побачимо, чого ви варті…
    …От тільки одне мені є незрозумілим: якщо таки покінчите з комунальною власністю району вщент – на чому тоді заробляти і чим тоді керувати будете? Чи після вас – хоч потоп?..

Категорія: Мої статті | Додав: Gorycvit (16.01.2012) | Автор: Оксана Радішевська-Максімова
Переглядів: 7176 | Коментарі: 73 | Теги: районна рада, КП Городоцька районна друкарня, ППАспект | Рейтинг: 5.0/16
Всього коментарів: 731 2 3 ... 6 7 »
avatar
0
72 Городок • 12:15, 11.02.2013 [Матеріал]
Складаэться відчуття, що той хто дуже хоче в курівці церкву МП і поганить церкву КП, своїми "історичними" даними, вирішив зайти на цей матеріал ( ну, щоб ми не могли зв'язок прослідкувати, тіпа) і почав тут спамити подібними коментарями, типу 72 preciouslenders (28.12.2012 17:36)
та ком 73 Mrs. Mary Jane (Сьогодні 02:35)

От не спиться же людині в пів третьої ночі, не дає спокою спати цей сайт.
Думаю варто адміністрації сайту видаляти дані коментарі, як спам.
avatar
0
73 Gorycvit • 20:50, 11.02.2013 [Матеріал]
Коментарі, що містять у собі рекламу, розміщену без погодження з адміністрацією сайту у розділі "КОМЕНТАРІ", а не у розділі "ОГОЛОШЕННЯ",  видалено.
avatar
0
69 Z • 01:17, 17.03.2012 [Матеріал]
То правда, що гроші друкарні дати мають? Але орендну плату всю забирати хочуть. Чи народ придумує?
avatar
0
70 Gorycvit • 12:13, 17.03.2012 [Матеріал]
Питання щодо виділення друкарні коштів для погашення боргу перед ПП "Аспект" слухалося на засіданні комісії районної ради. Депутати проголосували за: виділення даних коштів з районного бюджету на черговій сесії райради; надання друкарні дозволу щодо реструктуризації боргу з виплатою заборгованості до кінця поточного року перед райбюджетом суми, отриманої від оренди приміщення, яка виконавчою службою із заблокованого рахунку друкарні була перерахована на рахунок "Аспекту"; погодження рішенням сесії щодо залишення друкарні коштів в сумі 50% від оренди приміщеня, які друкарня сплачує до райбюджету, на розвиток підприємства; затвердження сесією Польового А. на посаді директора райдрукарні.
avatar
0
68 Я • 19:53, 13.03.2012 [Матеріал]
Щоб керувати - не треба мозгів. Треба глотка. Да, криша зверху щоб не протікала. І бабло. Щоб ним відкуплятись. Без цього нєфіг потикатис до керівних посад! Візьміть свій розум і досвід і ... Хай не кажу, що з ним зробіть. І сидіть дома. Принаймні, людиною нормальною лишитесь.
avatar
0
71 Gorycvit • 12:26, 17.03.2012 [Матеріал]
Але за кілька днів після засідання комісії в телефонному режимі начальник відділу комунальної власності райради Літвінчук С. повідомив усім членам житлово-комунальної комісії районної ради, що друкарня таки сплачуватиме кошти від оренди в сумі 50% плюс реструктуризацію попереднього боргу. А це в загальному становитиме близко 70-75% коштів, отриманих від оренди. Тобто розвиватися підприємсво не матиме за що. Хто і чому, після прийнятого депутатами рекомендаційного до сесії рішення, змінив його - не повідомлялося. На мою думку, це питання на сесію виносити не планують. Втім, усі рішення - за депутатським корпусом на черговій сесії, що днями відбудеться. Від позиції саме депутатів залежатиме - потрібне району комунальне підприємство "Районна друкарня" чи не потрібне.
avatar
0
67 без жартів • 23:20, 28.02.2012 [Матеріал]
Це все не серйозно "з пропозицією". Хоча, вірю, що з такими керівниками,як в районі інакше не можна говорити.Дивує одне,як так побудовано в нашій країні,що ті що в школі були ніякими учнями,пробують керувати районом(друкарнею,країною) а ті, що свого часу позакінчували школи із добрими результатами-сидять дама без роботи.Парадокс.
avatar
0
66 Белая • 22:55, 28.02.2012 [Матеріал]
клас!пропозиція супер!от тоді подивимось що накерують!
avatar
0
65 ОГО! • 22:49, 28.02.2012 [Матеріал]
А в мене пропозиція. А давайте Володю на директора друкарні висунем! І його Ядусі напишем слізного листа, щоб посприяв його туди призначити. Хай навчить Польового, як треба комунальним майном правильно господарювати і виробництво з нуля піднімати. Він хлопець - хоч куди козак! Справиться. А в заступники йому Літвінчука. Той все знає і підкаже, що куди і як. Польовий в них на побігушках буде. Агов! Голова ради! Подумай над діловой пропозицієй!
avatar
0
64 ОГО! • 19:42, 19.02.2012 [Матеріал]
Набрався! І хоче жінці приватну лікарню в обласному цетрі будувати. Трохи грошей не вистачає. То по людях збирає. Добре, що по "своїх". До чужих потикатись боїться. Щоб не заклали, куди треба. Будем скоро мати "свого спеціаліста" обласної приватної гінекології". Тут простору замало. А там - якраз. Обом. happy
avatar
0
63 Я • 13:52, 12.02.2012 [Матеріал]
Грошей в Роги стільки нема, скільки, "як сучка блох," набрався Вовік. Тож пацан відмився, а своїх лишив "на поталу..." Но якраз свої мають таку найбільшу властивість - не прощати. Не прощайте, всі рази "кидків", пацани... Бо якщо простите - він вас знайде колись і буде вимагати вашої ВДЯЧНОСТІ- за те, що брав на роботу, керував вами, ділився обглоданою кісткою. НЕ прогавте свого часу зараз або в найближчому майбутьому. Щоб потом запізно не було.
avatar
0
62 Белая • 20:12, 10.02.2012 [Матеріал]
Лисій горі": до цього часу не розумію,чому одні мають розплачуватись за гріхі інших? Всьому Городку ясно,що підпис під розпорядженням про виділення землі ставить голова РДА ,а не Рога! Ачому віддувається Рога?а "доблестние" служби,чомусь не бачуть чи не хочуть бачити тих підписів.Звільняти з посади потрібно було не Рогу,а того,хто ставив підпис!Але бог є на небі,на все свій час!Кожному "воздастся" по заслугам!
avatar
0
61 Ха-ха! • 08:23, 09.02.2012 [Матеріал]
Я в шоці!!!!!! То давайте на аукціон приміщення білого дому виставим - в Городку!!!! Скільки грошей в казну впаде!!!! А їх всіх в одну комірку посадити з стікляними стінами і потолками - хай працюють на виду в людей!!!! Так ні черта не роблять - то під присмотром людей "ефективність" дуту швидко надолужать!!!!! Як приміщення прокакають - сам вийду на демонстрацію з такими лозунгами!!!! cranky deal killed help shades
1-10 11-20 21-30 ... 51-60 61-69
avatar
Меню сайту
Погода
Останні коментарі
Так, відповідальність за те, що є, лежить на нас, виборцях. Кого обрала більшість, такий результат від цього вибору маємо всі. І доки  так обиратимемо, доти матимемо те, що маємо.

Шановні мешканці м. Городка! Ніколи не сподівайтесь, що хтось прийде і наведе лад в нашому домі. В м. Гордку ніколи не було і, на мою думку, ще не скоро з'явиться, так би мовити, прогородоцька влада, яка буде дбати про наші з вами інтереси. Історія про це свідчить. Доки ми будемо обирати до влади тих людей, яким байдуже наше майбутнє, результат буде такий, який є. Тобто ніякий. Якщо я не правий заперечте. Доведіть зворотне. Хоча я сам сподіваюсь на краще майбутнє.

Потяг, який буде добиратися з Городка до Хмельницького за 4 год. точно нікому не потрібний, а от до Києва годин не більше 10, в нічний час саме раз. Сам би не раз скористався.

Новини партнерів
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0