0
906. © Аму Мом
(22.07.2012 12:10)
Чувство собственной важности - это склеп, в котором ты хоронишь себя, свою энергию, свои знания, своё чувствование, видение и слышание.
Ты не выше и не ниже любой из частей мира. Ты ровно там, где любая его часть.
Человек, чрезвычайно взволнованный тем, как его воспримут, перестаёт быть естественным, что приводит к потере себя. Вся энергия в этом случае тратится на непрекращающийся и съедающий все силы спектакль, цель которого - произвести впечатление. Постоянный внутренний конфликт закрывает врата познания. Ни о каком чувствовании, слышании и видении, действительном восприятии мира и речи быть не может до тех пор, пока он не отпустит образ себя.
|
0
905. будемо скоро китайцями
(22.07.2012 01:24)
"Министерство энергетики Украины на этой неделе вело переговоры о получении кредита в размере $3,7 млрд. у Государственного банка развития Китая"
http://novostiua.net/ekonomika/13601-zapad-otverg-ukrainu-yanukovich-reshil-idti-na-vostok.html
Україна бере кредит, який ніколи не зможе віддати. А знаєте, як банки забирають "борги по кредиту"(?),так, майном... Так і ми, через пару років будемо віддавати наш борг Китаю майном. В першу чергу - землею, бо це найбільше, чого потребує густонаселенний Китай. Недарма є прогнози, що через пару десятків років в нас буде президент китайського походження. Хочби він не з ПР був! Тьху-тьху-тьху...
|
0
904. політинкуну!
(21.07.2012 19:37)
Політикан, ну ти мислиш і пишеш, як справжній "політикан". А твоє обєктивне висловлювання? Будь який коментар тут є субєктивним. Інша справа - на скільки підтримуються ці коментарі читачами і іншими дописувачами. А вони - підтримуються, бо в місті (в районі) багато говорять про цей сайт і висловлюють подяку автору (ти не повіриш!) за обєктивну інформацію, яка тут висловлюється. Хоча може я і не поділяю дещо, про що тут пишеться, тоді я пишу власну думку. А ти можеш написати власну думку ..."обєктивну". 
|
0
903. Я
(21.07.2012 19:20)
Для ком. 903 Як, для себе нічого не хочуть? Ще й як хочуть! Щоб давали матеріальну допомогу кожному - раз або й два-три рази в місяць! Щоб хату перекрили чи побудували. Щоб зуби вставили або ремонт квартири зробили. На оздоровлення десь гроші дали або ще шось... Запитайте Герегу, що просять. СОБІ і ВСЕ. Одиниці турбуються про місто, район і про щось таке, що лишиться для наступних поколінь. Решта - собі, коханим. І ще й з переконанням - їм це ПОВИННІ дати, бо нащо тоді всі - і депутати, і влада, і бізнесмени. Заробили - дайте нам! Діліться! Ми нічого не маєм, нічого не можем, нічого не хочем. Тільки - МАТИ . Задурно. Дайте! І всі "ТЄЛОДВІЖЕНІЯ"- за своє, особисте. Навіть на мову народ начхав! Не весь, правда. І тій меншості завдяки закон не вступив в силу. І Флот Чорноморський НІКОМУ не був потрібен. КОЛЕКТИВНЕ - з чого було би кожному. Отак...
|
0
902. Політикан!
(21.07.2012 13:29)
На мою думку, висловлювання дописувачів необ'єктивні!
|
0
901. для Я
(20.07.2012 23:26)
про яке "колективне" йде мова? люди для себе нічого не хотять зробити! а тим більше не будуть робити щось "для сусіда"... хіба що "хлів підпалити" (як кажуть про українців ). Не про "колективне" мова йде, мова йде, що кожен мусить підняти свій зад і зробити щось для себе, хоча б. Бо кожен чекає, що хтось прийде і зробить для нього чи за нього. а вже коли кожен в громаді почне якісь "тєлодвіженія" робити, тоді вже можна і за спільну якусь справу говорити, так би мовити "колективну".
|
0
900. Я
(20.07.2012 22:51)
Доти, поки не навчимося мислити по-новому, не почнемо думати, переживати не за своє особисте і не за себе, коханих, а за інших і за чуже, тобто - КОЛЕКТИВНО за КОЛЕКТИВНЕ, - нічого не зміниться.
|
0
899. Городок
(20.07.2012 21:58)
Своя рубаха ближе к телу: "Говорим народ - подразумеваем партия". Вони можуть довго говорити, як вони хотять для народу щось зробити, але народ розуміє - що зараз вони вкладають мільони (концерти, подарунки, гроші, ... і т.д. і.т.п.), бо якщо вони зараз не вкладуть мільони і не куплять людей, то завтра залишуться без своїх сотень мільонів (а може і мільярдів). Через те так хлопці стараються. А про Україну... та хто зараз про Україну думає? Люди взагалі, таке відчуття, не усвідомлюють що їх може чекати, з таким їх відношенням до життя і до того, що зараз в Україні робиться. Всі стогнуть - як важко жити, як усе це надоїло, що робиться в країні, як в їх дітей немає майбунього в цій країні а тим паче в нашому місті. Всі! СИДЯТЬ і СТОГНУТЬ! А от візміть проявіть волю свою і зробіть щось таке, чого від вас ніхто не очікує. ні! будуть далі усі сидіти і стогнати!!! Ну що ж - на таке життя, значить, усі заслуговують...
|
0
898. Не Риг І Анал
(20.07.2012 21:39)
Блін!!! І цей у владу. Пам'ятаєте, як горло рвав ЗА УКРАЇНУ І ЗА НАШЕ УКРАЇНСЬКЕ! То кудии ж ти лізеш, Слободян? У ту владу, яка УКРАЇНУ заперечує як державу? І ти Герега - туди же? То ви хочете сказати: наш великий бізнес - за народ? за українське? за Україну?ДІДЬКА ЛИСОГО! За себе! За своє! За бізнес і достаток родини! ЗА ВЛАДУ! Голосуймо! Можна вже. Нащо нам наше життя і Україна?
|
0
897. перший пішов
(20.07.2012 18:35)
Стаття про ще одного нашого земляка - Слободяна Олександра стаття - "незалежного кандидата" від ПР.
«Незалежні кандидати» від Партії регіонів: перший пішов.
"Цілком ймовірно, що на кін поставлене респектабельне майбутнє кандидата-мажоритарника. ", те й саме можна сказати і про "незалежного кандидата" Герегу Олександра. Будуть служити вірою і правдою ПР, бо інакше не бачити їм їхнього бізнесу. а ми - допоможемо цим "мажоритарщикам" пройти. ((((((((((((((( Наша Хмельниччина не вийняток. Так по всій Україні.
http://glavcom.ua/articles/7664.html
|
0
896. насильственная украинизация???!!!
(20.07.2012 17:45)
Заместитель главы регламентного комитета Василий Киселев (фракция Партии регионов) раскрыл еще один мотив, почему властная команда решила любой ценой пролоббировать усиление русского языка, одобрив весьма неоднозначный закон авторства Вадима Колесниченко и Сергея Кивалова. Пока к государственному рулю не вернулись «оранжевые», нужно сделать все, чтобы новое наступление украинского языка стало невозможным, - считает Киселев.
http://glavcom.ua/news/86231.html
|
0
895. пілігриму
(20.07.2012 17:17)
Кривий також в штабі Гереги О. працює???!!! Блін, та там тоді така звездобратія зібралась!!!! Я - балдєю без баяна! Там і Накутній (колишній голова райради) працює і наш мер - Поворознік і заступник голови РДА - Андрійчук Н. Молодець Герега!!!! Хай знають!с Колись вони Мацькова Сашу ні його родину ні за що не мали, а тепер він їх по повній! От життя - йомайо! :))))))))))))))))))))))))))))) Ніколи не знаєш - як буде "завтра"! А він заставив їх всіх йому служити! Маладєц!!!!!! Ще б нам від тої звєздобратії якась користь була в місті та в районі. Єх, шкода, шо ми не Гереги! (((((((((((((((((((( ШУТКА! Мені добре так! А за тим (цим) цирком - взагалі цікаво спостерігати, а потім цирк - поїде, а клоуни залишаться. Кстаті, кажуть, що Герега дуже пересварився з Вербановським! Вони не дружать! ВВВ хотів бути тоже таким самим "розумним і красівим" як Герега, а йому це ніяк не вдається, а тут ше землю йому, "паразіти-депутати" не дають. Єх життя, йомайо (2 рази йомайо)! Бідний, бідний Вова. (((((((((((((((((((((((((((((((
|
0
894. Пілігрим
(20.07.2012 15:52)
АГІТАЦІЯ ПО ГОРОДОЦЬКИ. Очолює підпільний штаб Гереги не хто інший як заступник міського голови Кривий П.А. за це йому з міського бюджету щомісяця зарплату виплачують. Це шановний Петро Антонович щодня розсилає по місту "бігунців" для опитування городян хто любить О.Герегу. "Бігунцям" обіцяють щедру винагороду... колись можливо. А Кривому оплатили наперед штучно створеною для ньго посадою у міській раді.
|
0
893. що нас чекає...
(20.07.2012 11:18)
піііііііпець(крапка)
|
0
892. що нас чекає...
(20.07.2012 11:18)
Уже сейчас понятно, что решающие битвы ждут нас не после 30 июля, а после 28 октября. Не нужно быть Нострадамусом, Вангой или осьминогом Паулем, чтобы предсказать исход грядущих выборов. Разумеется, нынешняя власть сохранит большинство в Верховной Раде — отдавать его никто не намерен, сообщает Сегодня.
Социология утверждает, что рейтинги оппозиционных и провластных партий сопоставимы. Но у власти есть фора в виде админресурса и мажоритарных округов. Для нейтрализации этого преимущества необходим подавляющий электоральный перевес, коим оппозиция похвастаться не может. У оппозиционных игроков слишком мало козырей, чтобы обыграть банкомета.
Вопрос не в том, кто победит, а в том, что ему принесет победа. За финишной ленточкой будущего чемпиона встретят как минимум три серьезных риска.
Первый риск — международный. Победившая власть может окончательно побить горшки с Брюсселем и Вашингтоном. Сегодняшние передряги покажутся Киеву легкой размолвкой, если украинские выборы шибко не понравятся западным наблюдателям.
Второй риск — экономический. Ради победы из бюджета выкраиваются различные социальные подношения, Нацбанк героически удерживает курс гривни. После выборов придется платить по счетам. Если обвал будет чересчур резким и болезненным, это чревато возмущением улицы и крупными неприятностями для украинского руководства.
Третий риск — политический. По-видимому, главной опорой власти в новом парламенте станут депутаты-мажоритарщики. А это весьма ненадежная публика, склонная к ренегатству и готовая удрать с корабля, как только обнаружится течь. Доказано временами Кучмы!
Соединившись, эти три риска могут обесценить трофей, завоеванный 28 октября. Так что у оппозиции есть шансы остаться в выигрыше после проигрыша. А Банковой стоит задуматься не о победном рывке, а о том, чтобы победа не оказалась пирровой.
Источник: Михаил Дубинянский, segodnya.ua
|
|
Останні коментарі
Так, відповідальність за те, що є, лежить на нас, виборцях. Кого обрала більшість, такий результат від цього вибору маємо всі. І доки так обиратимемо, доти матимемо те, що маємо. Шановні мешканці м. Городка! Ніколи не сподівайтесь, що хтось прийде і наведе лад в нашому домі. В м. Гордку ніколи не було і, на мою думку, ще не скоро з'явиться, так би мовити, прогородоцька влада, яка буде дбати про наші з вами інтереси. Історія про це свідчить. Доки ми будемо обирати до влади тих людей, яким байдуже наше майбутнє, результат буде такий, який є. Тобто ніякий. Якщо я не правий заперечте. Доведіть зворотне. Хоча я сам сподіваюсь на краще майбутнє. Потяг, який буде добиратися з Городка до Хмельницького за 4 год. точно нікому не потрібний, а от до Києва годин не більше 10, в нічний час саме раз. Сам би не раз скористався.
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|