0
645. Пілігрим
(04.03.2012 18:12)
А наші "конституціні суди" у нас - "куди вітер дує" (я про політичні і крупно-бізнесові судові справи)... Це все блеф. Одні люди - судять других, а хто першим дав право судити других? Так ті ж другі і дали!
Перед тим як звинувачувати "сусіда" потрібно подумати, а чи в мене усе в порядку, по правилам і по закону? (я про звинуваченя в сторону Гереги, що він щось робить не так). Чечетов он розпинався "беріть усе що вам дають, але голосуйте розумом!" Перший раз із ним погоджусь. Але він промовчав про тиск, про фальсифікацію, яку буде робити ця влада на виборах. А може я й тут помиляюсь і все пройде, як ніколи демократично і спокійно???
Для "Безпонтового" Мишки Квакина, дякую за розуміння. В спорі народжується істина, через це ми й виносимо на загал, наші дебати.
|
0
644. Пілігрим
(04.03.2012 18:11)
Як сказав недавно один політик, як вже судити і садити, то усіх наших політиків, які тепер є у владі. З чим повністтю погоджуюсь. Немає такого "цей вкрав менше", а "цей більше", "цей - колись", "а цей-тепер", "цьому - можна", "цьому - ні" , а в теперішньої влади саме такі категорії, а може я помиляюсь??? ...але, коли відкрито обговорюється в суспільстві про махінації і зловживання службовим становищем цієї влади, а особливо Гаранта саме тоді і зявляються думки, що щось робиться не так, і розумієш, відповісти мають усі, але не перед судом, а перед народом, а потім і перед Богом(Космосом, Вищою силою, Всесвітом...життя досить складне для розуміння - для чого ми живемо і що буде після...?)!
|
0
643. Пілігрим
(04.03.2012 18:10)
Для №639. Федір. "Піліггриму за агітацію дякуємо. А народу треба думати своїми мізками." Не варто жодної подяки, бо це були мої думки в голос, і не більше того. А те, що "треба думати своїми мізками", цілком і повністтю підтримую!!! А ще треба вміти розглядіти бревно в своєму оці, перед тим, як шукати соломину в чужому оці. Що я й пробую робити - шукати бревно у своєму оці і не більше того! (Ще раз повторюсь, я буду голосувати за "опозиційного" кандидата, при цьому віддаю собі справу, що в разі приходу до влади "опозиційної" сили, життя народу, навряд чи, покращиться (прийдуть майже ті самі що й 2004 році). Мій вибір визваний лише тим, що це єдиний спосіб звільнити ЮВТ з "зони" і припинити той тиск, який зараз чиниться на усіх без вийнятку.
|
0
642. Ужас
(04.03.2012 17:48)
Адміністрація президента запевнює, що коли від ЄЕС буде мало інвестицій в ЧАЕС, то вона довбоне так, що накриє всю Європу. Більш песимістично налаштовані експерти прогнозують, що може накрити ще й Київ, а оптимісти сподіваються, що все прийдеться виключно на Межигір'я
|
0
для Про закони і не лише на рахунок "помаранчевих" дуже влучно...дозвольте вам нагадати що першим "помаранчевим керовныком" був Кропивницький...ще той друх...він на дух не виносив БЮТ ...всі напрцювання депутатів від Батьківщини блокувались з однієї сторони Хоптинцем(збитий льотчик від Єдиного Центру) з другої сторони Кропивницьким...тим не менше...мені пересічному все таки при помаранчевих було краще... після виборів чуйка мені каже буде перезагрузка...тому...я обовязково буду голосувати за ту партію яка послідовно...не зраджуючи виборця іде до своєї мети...за Батьківщину...можете мені сказати що я фанат Юлькиваровкисучкиблох...я вам скажу що дуля...я її прихильник...мене переконати за неї не голосувати зможе тільки вона...а ця фікня точно не реальна...тому прочитали і проходим мимо...)))
|
0
640. Про закони і не лише
(04.03.2012 16:57)
А знаєте, чому тепер регіонали не отримали землю? Тому що, пару років тому коли "помаранчеві" розприділяли вони були "демократами" і включили у список і "регіонів" і безпартійних керівників держустанов...всіх!...крім простих людей! А тут, "регіонали" тільки регіоналів повключали і лоханулись, а потрібно було не жаднічати і пару "поважних опозиціонерів" включити і тоді б усе вийшло, можливо! А те, що боротись, за свої права потрібно, однозначно! І те, що можна отримати позитивний результат, можливо не зразу, а через певний час - однозначно! А потім, лише, вибудувати в голові ланцюжок подій і зрозуміти, що колись давно ти зробив крок в цьому напрямку, щоб отримати цей результат! Памятайте, вода камінь точе, не силою, а частотою падіння. 
|
0
639. Про закони і не лише
(04.03.2012 16:46)
і ше про "землю для простих людей" у місті. Одна знайома розповідала, як її бабця, отримала землю, як родина,яка втратила годувальника під час війни. Землю ця родина обробляла усі роки, платила податки(усі квітанції збережено) і пару років тому, цю землю міська влада забрала і передала у користування одному із наших найбагатших підприємців, який має бізнес у Городку на кожному кроці. Нехай там, не про це мова. Так от, старий чоловік, в родини якого забрали цю землю, подав на господарський суд і виграв його! А бізнесмен подав на апеляційний суд... і виграв його. З того часу на тій землі лежать плити бізнесмена, а того чоловіка до цього часу можна побачити у коридорах влади...
|
0
638. Федір
(04.03.2012 16:43)
Cтовідсотково згіден з "Я". Сухпайок за пару днів зїли, а далі що? Думаю питання йде про вибори. При одній думці, що голосуючи за Герегу додаєш один голос регианалам, стає моторошно. Як легко задурити народ... Чи ви ще не ситі цією владою???? Якщо він такий потужний , чому ж він не будує заводи в районі, не створює робочі місця? Район би розвивався, а не занепадав . Податок на прибуток сплачувався б в районний бюджет. Будували б житло для робітників заводів, дитячі садочки. А так, це тимчасова увага чи подачка не знаю, як правильно сказати дуже багатої людини перед виборами, трошки поділився з народом....... Піліггриму за агітацію дякуємо. А народу треба думати своїми мізками
|
0
для 624. Гість мене теж здивував коментар пілігримки...але знаючи цю людину особисто...в реалі... мені зрозуміла її позиція...для інших..хто не в темі... так є питання...з повагою..
|
0
636. Про закони і не лише
(04.03.2012 16:37)
Ні! Земля тихом нишком була роздана усім родичам представників тодішньої влади і керівникам держ установ та їхнім родичам і в тому числі і депутатам... Все! Жоден простий житель, який не має жодного відношення до владних кабінетів не отримав землю! Звідки знаю? Простий приклад. Після розприділення землі в районні газкантори, прийшлось почути цікаву історію, як один простий чоловік, який десятки років мав городи за газканторою, який обробляв ту землю і платив податки...в один прекрасний час лишився тієї землі. І коли та родина почула(що не так рідко може статись), що ту землю ділять в міській раді він прийшов, щоб написати заяву. Йому відмовили. Чому? Відповіли, що ПІЗНО ЗВЕРНУВСЯ(!), бо земля уже поділена.
|
0
635. Про закони і не лише
(04.03.2012 16:29)
Третій приклад. Тема із землею в 62 га, яка обговорюється тут в багатьох новинах. Захотіло собі усе найвище керівництво ту землю забраи у приватну властність. Але міська рада і депутати зробили цю тему "достоянием глассности" (чого не було при жодній попередній владі!) І пішло, поїхало... і листи в пронуратуру в тому чисті. І? Що? Мають ті регіоналівські родини землю? Ні. Так що і тут є результат! Ну віддали знову Боднару ту землю, хай обробляє, а час покаже. Але депутати не задоволенні тим рішенням, бо хотіли роздати 620 родинам по 10 соток? А це вже ПОПУЛІЗМ чистої води! Поясню. Пару років тому в міській раді розглядались подібні питання. Роздавалась землі в самому місті. Одна біля четвертої школи, друга в районі городоцької газконтори. І що? Був проведений конкурс чи оглошення для жителів на предмет, щоб ті подавали заявки на землю?
|
0
634. Про закони і не лише
(04.03.2012 16:19)
Другий приклад: Городоцька друкарня. Яка виграла суд проти "Аспекта". Але "Аспект" виграв апеляційний суд? Чому виграв? Бо кажуть, що заплатили круглу суму. Але ж і сума позову була великою (видно, що було за що платити судді), аще крім того всього і НАЙОГОЛОВНІШЕ, що власник майна(района рада), абсолютно не відстоювала своє майно(навіть свого часу "здала" його тому самому Аспекту)... То як можна було виграти суд, коли другій стороні(районній раді і адміністрації, яка представляє теперішню владу) було начхати на позитивному розгляді справи на користь комунального підприємства??? А може вони, навіть і посприяли такому ходу справ...
|
0
633. Про закони і не лише
(04.03.2012 15:55)
Далі журналістка звернулась до адвоката із тим, щоб скласти позовну заяву до суду. Адвокат затягнув цю справу на місяці...і закинув. (А може його примусили закинути?) Але не дивлячись на це, із усього цього є позитив є. Голова адміністрації перестав погрожувати журналістці, тепер він погрожує лише близькому оточенню, щоб вони щось зробили із журналісткою. І вже так усіх своїх дістав, що вони бігають по Городку і в "страху" здають усі його "явки і паролі, прізвища і суми, за які вони готові закрити сайт". От такий результат. І більше він не дозволяє собі з іншими "опозиціонерами" поводити себе, як хам. Це і є результат. А найбільшим результатом є цей сайт. А суд на діями голови? Він буде...лише трішки пізніше. 
|
0
632. Про закони і не лише
(04.03.2012 15:42)
А тепер власне про юридичний хід розвязку: жірналістка написала в прокуратуру. Прокуратура відповіла, що не можливо встановити звязок, що людина, яка телефонувала, саме був голова адміністрації. (Хоча не так давно в Городоцькому районні був випадок, коли якийсь чоловік зателефонував, що городоцька лікарня замінована. Через пару днів його знайшли. Памятаєте?) Чому у випадку із журналістом не знайшли "терориста"? Зрозуміло. Є таке поняття у нас, як вертикаль влади в країні. Прийшла вказівна - не чіпати.
|
0
631. Про закони і не лише
(04.03.2012 15:42)
На другий день, журналістка в деталях(!) розповіла мені про те, що відбувалось в кабінеті голови адміністрації при чому, ні словом не натякаючи мені, що вона знає про мою присутність в кабінеті. Просто, їй про це не розповів третій присутній. Мені, лише, прийшлось доповнити її розповідь тим, що я про усе знаю...тому що я теж є свідком тієї розмови. На той момент, в кабінеті, мені здалось, що поведінка голови адміністрації - це хвилина слабість людини. Як через пару місяців виявилось, що це не слабість, судячи із телефоного дзвінка до журналіста та про погрози.
|
|
Останні коментарі
Так, відповідальність за те, що є, лежить на нас, виборцях. Кого обрала більшість, такий результат від цього вибору маємо всі. І доки так обиратимемо, доти матимемо те, що маємо. Шановні мешканці м. Городка! Ніколи не сподівайтесь, що хтось прийде і наведе лад в нашому домі. В м. Гордку ніколи не було і, на мою думку, ще не скоро з'явиться, так би мовити, прогородоцька влада, яка буде дбати про наші з вами інтереси. Історія про це свідчить. Доки ми будемо обирати до влади тих людей, яким байдуже наше майбутнє, результат буде такий, який є. Тобто ніякий. Якщо я не правий заперечте. Доведіть зворотне. Хоча я сам сподіваюсь на краще майбутнє. Потяг, який буде добиратися з Городка до Хмельницького за 4 год. точно нікому не потрібний, а от до Києва годин не більше 10, в нічний час саме раз. Сам би не раз скористався.
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|