Вт, 27.01.2026, 08:51
Вітаю Вас Гість

ГОРОДОК-LIVE

Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: « 1 2 ... 849 850 851 852 853 ... 891 892 »
Показано 12751-12765 з 13380 повідомлень
0  
630. Про закони і не лише   (04.03.2012 15:42)
Цілком підтримую коментарі 625, 626!
Для Я: Всі ми живемо в одній державі і всі прекрасно усвідомлюємо, що робиться навколо.
Але наведу для вас декілька прикладів із даного сайту (статей, новин), які тут (і не лише тут) активно обговорювались і обговорюються.
1. Автор сайту мала інцендент з головою адміністрації (погрози по телефону при свідках). Те, що це правда - однозначно. Не так давно була у мене розмова з одним із свідків, який раптом, почав згадувати про цей випадок і в деталях розповідати що і як було.
Скажу більше того, мені прийшлось бути "в компанії" голови адміністрації і ще однієї людини, і голова адміністрації дозволив собі в грубій формі, абсолютно не підбираючи виразів ображати журналістку (авторку цього сайту) лише по тій причині, що вона розмістила замітку в газеті про акцію для дітей, яку провела "опозиційна" партія в місті.

0  
629. для Я   (04.03.2012 15:20)
І ше, якщо в закони не діють в Городку, то не треба складати руки, є ще область і Київ, головне, було б бажання добитись дії цих законів. З власного досвіду знаю кілька чоловік, які через вищі органи влади добились бажаного, але з етичних міркувань назвати прізвища не можу, а я особисто з цим не стикалася (на щастя)

0  
628. для Я   (04.03.2012 15:19)
Мова йшла про проспілковий комітет(уточнення), у бездіяльності якого, власне, і винні рядові члени профспілки. А закони, вважаю, не діють тому, що їх мало хто знає, і мало хто ними користується, підлаштовуючись під обставини сподіваючись, аби не гірше. А влада цим і користується, кажуть же "маєте таку владу, якої заслуговуєте". Відповідно, якщо хочете мати іншу, то заслужіть її, а не сидіть, склавши руки. А заслужити її треба всім миром, бо "один в полі не воїн". А на рахунок ідеї створення відділу юридичних консультацій - підтримую. Легко тримати в покорі неграмотних, то ж якби всі працівники знали не лише свої обовязки, а й права, то творити беззконня було б значно важче.

0  
627. Я   (04.03.2012 14:38)
для Я. "Профсоюз - це виборний орган, створений для захисту прав його працівників.." Профсоюз - це колектив, той самий, в якому працюють. Підпорядкований як правило КЕРІВНИКОВІ. Кого пропонуєте переобирати - колектив? керівника? голову профкому, який влаштовує на громадських засадах і керівника, і членів колективу, підпорядкованих керівнику? Якщо Ви хотіли сказати, що профсоюзи як додатковий орган комуністичного впливу на громадян себе вичерпав - підтримую. Але натомість альтернативи йому нема. І люди - один-на-один з проблемою - в колективі, що осторонь (як завжди - "моя хата скраю..."). Збори трудового колективу зараз є інструментом влади - звільняють, "оптимізують", виносять догани і виганяюь "неугодних владі і керівникам людей. А суди - на боці керівників. Як кажуть:"Жалійтеся - хоч самому Богу.." Судіть тільки проте, про що знаєте достеменно. Якщо Ви не є гвинтиком цієї системи - мовчіть...

0  
626. Я   (04.03.2012 14:27)
для Я. А Ви є членом профсоюсу? А Ви працюєте в управлінській чи бюджетній системі, під керівництвом наявної "управлінської еліти"? Ви пробували на собі вплив сучасного трудового колективу, вирішували хоч одне питання як член організації чи установи, водночас, як член профсоюзу з відповідними керівниками? Досвід Ваших друзів і знайомих Вас не навчив досі, що ВСІ закони НЕ ДІЮТЬ, і навіть якщо вийтете на вулицю і оголосите голодування - Вас ніхто не почує, не зверне уваги на Ваші вимоги, не вирішить питання - доки це не буде КОМУСЬ потрібно або ВИГІДНО? Дуже б хотілося почути відповіді.

0  
625. для Я   (04.03.2012 14:07)
Щодо профсоюзів. Профсоюз - це виборний орган, створений для захисту прав його працівників. Якщо він не справляється. то його слід або переобрати, або ж пожалітися на його дії в районний чи обласний осередок. Ми самі допустили, що функція профсоюзу звелася до збирання внесків ( за рік це чимала сума) і до роздачі дешевеньких подарунків перед Новим роком. Треба всім разом починати впливати на цей виборний орган, вибирати туди людей не вигідних керівництву, а тих, хто зміг би реалізувати повною мірою функції і завдання профспілки.

0  
624. для Я   (04.03.2012 14:00)
Не зовсім зрозуміло чи то одне й те саме Я говорить, що в результаті публічності справа вирішується, то твердить, що ніякі закони у нас не діють, так що нічого робити не треба, чи може це роздвоєння особсстості. Насправді дія законів у нашій державі залежить від громадян, від їхніх рішучих та конкретних дій. на прикладі 4 школи стає зрозуміло, що приказка : ти керівник, а я дурень, втрачає свою актуальність, вчителі раз пораз доводять, хто саме є дурнем. Головне - не мовчати, діяти, тоді і закони запрацюють і чиновники зміняться. І чим більше буде діючих, тим швидше вдастся змінити ситуацію.

0  
623. Гість   (04.03.2012 13:47)
Для ком. 615. Пілігрим.
Уважно прочитав вашу полеміку з "з лисої гори" щодо виборів до Верховної Ради. Мене здивувала ваша пропозиція опоненту коментувати висловлювання того табору, який ви захищаєте. Виходячи із вашої позиції маразм Чечетова повинні коментувати саме ви. І ще одне:"По словам Александры Кужель, попасть в Киевгорсовет и в Верховную Раду цена одинаковая - 5 миллионов" http://statuspress.com.ua/ukraini....ov.html . Герега 5 млн. на округ ще не потратив.

0  
622. Я   (04.03.2012 12:35)
А в колективах, на жаль, діє один-єдиний в цих умовах закон: 1) КЕРІВНИК ЗАВЖДИ ПРАВИЙ. 2) Спробуй - і тоді уважно читай пунт перший. dry

0  
621. Я   (04.03.2012 12:31)
Запитайте, якщо не вірите, тих хто судився, тих, хто судить(питайте за столом десь в гостях або сам-на-сам), тих, хто захищає підсудних - юристів і адвокатів. Хто не побував у цьому процесі і на своїм досвіді в цьому не переконався - може роздавати юридичні поясненн, скільки захоче. Це - без толку. Прийняття рішення в нашій країні і в Городку зокрема напряму залежить від: приналежності до провладної партії; наявності грошей( потрібної суми); наявності потужних зв'язків у верхах; безпосереднього знайомства з тими, хто може вирішити питання, маючи попередньо названі речаги впливу. От така законність.

0  
620. Я   (04.03.2012 12:31)
Профспілкові збори ще ні в одному колективі не захистили працівника - тільки керівників позицію підтримують. І нічого дивно - профспілка завжди була такою. Про це лиш не говорили. Так що чекати від неї підтримки - себе не поважати. А щодо трактування тут законів - то, як кажуть, "не тратьте, куме, сили..." Як тільки доходить питання до вирішення в законному порядку, виявляється, що ні один закон насправді в нашій "демократичній" державі не діє.

0  
619. Гість   (04.03.2012 11:58)
Пропоную автору відкрити окремий відділ юридичних консультацій - бо люди хочуть і питатися юридичних порад і їх давати самі .

0  
618. НЕ ХТО-НЕБУДЬ   (04.03.2012 11:39)
Більшість вчителів міста уже розпрощалися з профспілковою організацією . На практиці ні допомоги ніякої корисної поради вона не дає.

0  
617. ЗНАВЕЦЬ ЗАКОНІВ   (04.03.2012 10:29)
Ст 252 КЗпП (Кодекс Закоеів про Працю) говорить наступне: притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які є членами виборного профспілкового органу, допускається лише за попередньою згодою виборного профспілкового органу, членами якого вони є!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0  
616. НЕ ХТО-НЕБУДЬ   (04.03.2012 10:19)
Щось типу "не правильне ведення документації".


Ім`я *:
Код *:
Меню сайту
Погода
Останні коментарі
Так, відповідальність за те, що є, лежить на нас, виборцях. Кого обрала більшість, такий результат від цього вибору маємо всі. І доки  так обиратимемо, доти матимемо те, що маємо.

Шановні мешканці м. Городка! Ніколи не сподівайтесь, що хтось прийде і наведе лад в нашому домі. В м. Гордку ніколи не було і, на мою думку, ще не скоро з'явиться, так би мовити, прогородоцька влада, яка буде дбати про наші з вами інтереси. Історія про це свідчить. Доки ми будемо обирати до влади тих людей, яким байдуже наше майбутнє, результат буде такий, який є. Тобто ніякий. Якщо я не правий заперечте. Доведіть зворотне. Хоча я сам сподіваюсь на краще майбутнє.

Потяг, який буде добиратися з Городка до Хмельницького за 4 год. точно нікому не потрібний, а от до Києва годин не більше 10, в нічний час саме раз. Сам би не раз скористався.

Новини партнерів
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0