Пн, 25.11.2024, 16:57
Вітаю Вас Гість | RSS

ГОРОДОК-LIVE

Каталог статей

Головна » Статті » Нам пишуть

Сучасним жінкам потрібно йти в політику - це стає необхідністю.

Неля Пославська,
голова Городоцької районної ГО „Перлина”:

„Наш вислів «політика – справа свідомих» у майбутньому дасть змогу реалізувати себе в політиці не лише мудрим чоловікам, але й багатьом українським жінкам.”

 

   Жінки у політиці... Сьогодні все частіше обговорюється ця тема у ЗМІ, серед громадського сектору країни, серед представників влади. Сьогодні і ми вирішили підняти це питання на сторінках даного інтернет ресурсу, який створила жінка...

   З 2008 року у Городоцькому районі створена Городоцька районна громадська організація «Перлина», активними членами якої є жінки Городоччини. Що об’єднує нас? Що спонукало більшість з нас стати членами політичних партій, активно зайнятися громадською діяльністю у місті та районі, піти у депутати місцевих рад? І відповідь досить проста: це – небайдужість. Це - бажання бути активними та впливати на рішення, які приймаються на районному та міському рівнях. Це – допомагати тим, хто потребує нашої допомоги, це – відстоювати наші права, адже ми можемо багато говорити про правову державу Україну, але, разом із тим, дійсність в багатьох випадках  свідчить про інше.  Ми, давно уже заявили про те, що ми хочемо жити в місті, де немає корупції, в місті, де люди знають свої права, в місті, де влада працює разом з людьми і для людей.

   І сьогодні, ми вважаємо, що є, чи не єдиний, спосіб вийти країні з прірви, в яку вона котиться от уже 20 років своєї Незалежності: жінкам слід стати активними, жінкам слід задуматися про завтрашній день, про те, що завтра у цій країні жити нашим дітям. Чи хочемо ми, щоб в такій країні вони жили? Іншими словами, на нашу думку, жінкам потрібно ставати політично – активними. 

  А «Чи потрібно жінкам йти у політику?», - таким було питання, яке було запропоновано для обговорення на круглому столі у місті Городок активним жінкам Городоччини: жінкам-підприємцям, жінкам – політикам, жінкам – керівникам,  а також чоловікам - представникам  політичних партій,  представникам влади та духовенства.

   Модератором даного „круглого столу” була гостя з Хмельницького - Баєва Тетяна, голова правління Хмельницької обласної громадської організації Подільський центр «Гендерна рада», яка провела захід в рамках проекту підтриманого Українським Жіночим фондом.

   Тетяна Баєва - жінка, яка ось уже більше 10 років віддала себе громадській діяльності, жінка, яка має сім’ю - чоловіка, дочку й сина, котрі в усьому підтримують Тетяну, жінка, яка сьогодні доводить своїм прикладом: жінка не лише «берегиня сімейного вогнища», а й особистість, і саме українські жінки, можуть стати Берегинями нашої держави. Втім, для цього жінкам потрібно об’єднуватися, вчитися, бути не байдужими до процесів, які відбуваються у суспільстві, займатися політикою на місцевому та загальнонаціональному рівнях.

  Свою презентацію Тетяна Баєва розпочала з чинного законодавства України - з тих нормативно - правових актів, в яких чітко визначені положення щодо правової рівної участі жінок і чоловіків у суспільно – політичному житті країни й наголосила на основних цілях розвитку тисячоліття, а саме - на тих зобов’язаннях, які взяла на себе Україна у рамках забезпечення гендерної рівності:

забезпечення паритетного представництва з наближенням до пропорції 50/50 відсотків жінок та чоловіків у Верховній Раді України;

забезпечення паритетного у гендерному відношенні складу органів виконавчої влади на всіх рівнях управління, зокрема, збільшення питомої ваги серед жінок вищих державних службовців 1ї та 2ї категорій до рівня не менше 30% ;

зменшення розриву у заробітній платі жінок і чоловіків.

Що стосується політичної сфери, то тут, вибори до парламенту знову показали «справжнє чоловіче обличчя української політики», жінки склали всього 9% від загальної кількості депутатів.

Також, було презентовано співвідношення «Жінки та  чоловіки - народні депутати за партійними списками»:

Партія регіонів: всього 187 депутатів, жінок – 15 (8%)

Батьківщина: всього 100 депутатів, жінок – 12 (12%)

УДАР: всього 39 депутатів, жінок – 7 (18%)

КПУ: всього 31 депутат, жінок – 6 (19%)

Свобода: всього 37 депутатів, жінок - 2 (5%)

  Як приклад, Тетяна Баєва назвала Швецію, в якій вона побувала як громадський діяч по запозиченню досвіду щодо залучення жінок у парламент.  47% - такий показник жінок в парламенті в цій країні, і рівень життя людей свідчить сам за себе.

   Під час круглого столу учасники у неофіційній обстановці поділилися своїми думками щодо участі жінок в політиці і зійшлися до однієї думки: сучасним жінкам потрібно йти в політику - це стає необхідністю.

   Втім, на думку експертів, ще  є ряд причин, які  заважають жінкам повноцінно займатися цією справою:

·         низький соціальний статус жінок у суспільстві,

·         економічна залежність від чоловіків,

·         нерівноцінний розподіл сімейних обов’язків,

·         відсутність центрів з політичної освіти населення,

·         відсутність підтримки жінок-політиків з боку чоловіків та багатьох жінок,

·         нерозуміння виборцями важливості проблеми представлення жінок у владі,

·         вплив стереотипу - "політика - брудна справа”.

 

   Але, як підтвердили жінки, присутні на круглому столі -  в сучасних реаліях жінки поставлені в умови, коли соціальна роль жінки в суспільстві зростає, і все більше жінок стає економічно – незалежними.  Тож, наш вислів «політика – справа свідомих» у майбутньому дасть змогу реалізувати себе в політиці не лише мудрим чоловікам, але й багатьом українським жінкам. Ми у цьому впевнені.

Категорія: Нам пишуть | Додав: Gorycvit (19.02.2013)
Переглядів: 3548 | Коментарі: 70 | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 701 2 3 ... 6 7 »
avatar
0
70 Девастатор • 23:47, 13.04.2013 [Матеріал]
777 Ну, там, всяких свідків згвалтування треба запросити, типу Девастатора...
РERL ... щось там пишете.

Не потрібно цього зверхнього ставлення.

Особисто і в мене є багато питань до компетенції наших депутатів від Свободи і БЮТ, але мова не про те.

І до чого тут відстоювання Ваших прав до проблеми абортів? Не по темі! Я вважаю, що людина не власна мати право на аборт, на вбивство. Ви ще про право на евтаназію за бажанням згадайте, право на сексуальні збочення, право на сатанізм (вони теж люди), право на злочин там ітд. Світ чим далі, тим більше поляризується і з ким будете Ви особисто і Ваша організація? Подумайте над цим. Ви йдете за своїм поводирем, а чи не з сусаніних він? Адже наявність гарних і чарівних слів не завжди свідчить про світлу мету і гарними вчинками устелена дорога до пекла.
avatar
0
69 ненавижу свободу-сволоту!!! • 10:59, 13.04.2013 [Матеріал]
очередной ход для наживы гинекологов за подпольные аборты !!!!! Мало новорожденных находят в помойках ???? Мало детей в домах малютки ????? ИДИОТЫ !!!! Создайте социальные и материальные условия для материнства-детства , а не запреты !!!!!
avatar
0
68 Осведомленный • 20:12, 12.04.2013 [Матеріал]
PERL . Вы на правильном пути. И суждений разных посему может быть преогромнейшее колличество. Но стоит ли каждый противовес Вашей позиции воспринимать как личное? Подумайте...
avatar
0
67 PERL • 18:32, 12.04.2013 [Матеріал]
А що стосується прийняття закону (який ініціює ТРИ ЧОЛОВІКА(!) "СВОБОДІВЦЯ) про заборону абортів, і ви, як людина, яка хоче нас переконати, що ця заборона змінить  ситуацію на краще... то ми так не вважаємо -будуть робити, так як і робили до цього часу, лише нелегально. sad
Якщо ви не розумієте нашої позиції, то це ваше ПРАВО. Але хочемо вам,на майбутнє, побажати, щоб ніхто з ваших рідних (близьких) не опинився в ситуацї, коли потрібно робити вибір.
Удачі вам!
avatar
0
66 PERL • 18:23, 12.04.2013 [Матеріал]
Для 64 Девастатор. Ми не уподоблюємлся владі, ми - український народ і є ВЛАДОЮ. І не рахуємо що хтось комусь має щось "пакращувати", при наймні - ми вам, точно, шановний Девастатор, нічого не повинні. Ми своєю діяльністю НАМАГАЄМОСЯ показати, що МОЖНА ВІДСТОЮВАТИ СВОЇ ПРАВА ( і у нас є реальні приклади, коли ми цього добивалися), можна змінювати "владу" ( ту, про яку ви маєте на увазі - тих, хто сидять у кріслах і  вважають себе "надлюдьми"), ми говоримо про те, що ВСЕ У НАШИХ СИЛАХ ( українського народу, городоччан, громадян міста). Хто бажає - той зміниться і зможе змінити хочаб ситуацію навколо себе. Нам це вдається. Сьогодні ви, Девастаторе, ЧОМУСЬ (?) заходите на цей сайт, нашої колеги, читаєте, щось там пишете... Питання: ДЛЯ ЧОГО? От коли ви собі дасте ПРАВИЛЬНУ відповідь, тоді й ви покращите своє життя і своїх близьких, не будете звинувачувати когось (в т. ч. і нас) , що ХТОСЬ ДЛЯ ВАС ЩОСЬ МАЄ ЗРОБИТИ-ПОКРАЩИТИ. Все у ваших руках. Вперед! Дійте! smile
avatar
0
65 777 • 21:06, 11.04.2013 [Матеріал]
Всім жінкам присвячується.
"Нардеп розповів жінкам, які напої їм не варто пити та у яких компаніях сидіти, щоб не стати жертвою ґвалтівника."

http://tsn.ua/ukrayin....slya-zg valtuvannya-290019.html

"Поданий ними законопроект дозволяє переривати вагітність лише за медичними показаннями та в разі зґвалтування, доведеного в суді."

Згвалтування тепер треба буде ДОВЕСТИ в суді! Ну, там, всяких свідків згвалтування треба запросити, типу Девастатора...
avatar
0
64 Девастатор • 16:52, 11.04.2013 [Матеріал]
Ви уподобаєтесь нашій нинішній владі, яка багато декларує, але нічого не робить, і всі "діяння, пакращення" - тільки на папері. Ось, наприклад, попередній пост: дуже гарні слова сказано в кінці, але  все ж...... "ми проти заборони абортів". Танцювали, танцювали і вклонились. І не треба апелювати до здорового глузду, "заборона абортів на законодавчому рівні буде тільки на шкоду" і т.д... Якось так - одна півкуля мозку Вам вірить, інша - ні. Це не те питання, де можна вийти сухим з води - питання стоїть руба - або - або. Або ви за заборону, і тоді я вам вірю, або проти - і підтримуєте цих, як їх, ... евро... блін, крутиться погане слово на язиці... тих, хто "допомагає" нам скорочувати власне населення. Або ви з нами, або з тими, хто платить і, відповідно, проти нас.
avatar
0
63 PERL • 11:58, 11.04.2013 [Матеріал]
Ми погоджуємося із таким баченням ситуації, яку висловив один із депутатів ВР. А Ви?
    "Я не буду голосувати за жоден із законопроектів про заборону абортів. Як
Ви знаєте, подібний проект закону раніше подав палкий фанат Стаса
Міхайлова регіонал Віталій Журавський. А цими днями аналогічний
законопроект зареєстрували представники ВО "Свобода" Олександр Сич,
Руслан Зелик і Руслан Марцінків. Прикро, що депутати не вміють думати
головою. Вони проявляють законодавчу ініціативу заради гучного піару,
взагалі не думаючи про наслідки
      Так, аборти - це вбивство. І з ними треба боротися, перш за все, просвітницькою роботою серед молоді,
пояснюючи, що секс має бути безпечним, бо наслідком незахищених
стосунків можуть бути і різні захворювання, і - що насправді ще
страшніше - небажана вагітність. Давайте одразу виокремимо ситуацію,
коли нещасні вагітні змушені робити аборт за діагнозом, встановленим
лікарем - це зовсім інша ситуація, зараз говоримо про припинення
вагітності лише з власної волі.
      В будь-якому разі заборона абортів на законодавчому рівні буде тільки на шкоду. Такі ініціативи регіоналів і свободівців
можуть мати катастрофічний результат. Ганебне явище вбивства шляхом
аборту нікуди від того не зникне - воно перейде в тіньовий ринок, бо
жінку, яка наважилась на цей злочин, вже нічого не зупинить. У світі це
явище називають кримінальними абортами.
      В країнах, де легальна можливість позбавитися плоду заборонена, кримінальні аборти є однією з
головних причин смертності молодих жінок. Адже такі операції небезпечні
своїми ускладненнями, оскільки зазвичай проводяться підпільно в страшній
антисанітарії. Більше того, виконавцями кримінальні абортів частіше є
люди без фахової медичної підготовки у цій галузі. Лікар, який себе
поважає, на таке не піде.
    Більше того, заборона абортів - це елементарне лицемірство, яке стимулює корупцію у медицині. Адже у лікаря
буде спокуса за гонорар в конверті "встановити" жінці такий діагноз, що
аборт начебто буде їй показаний за станом здоров'я.
    Якщо цей текст читають вагітні дівчата, які вже наважились позбавитися плоду - прошу
Вас: задумайтесь! Чи в дійсності аборт - вихід з непростої життєвої
ситуації? Чи не шкода Вам маленьку дитинку, яка зараз рухається у Вашому
животі? Чи справді це дитя Вам не потрібне? Чи не боїтесь Ви, що більше
ніколи не зможете народити, як це часто буває після абортів? Чи не
будете все життя мучитись совістю за те, що збираєтесь зробити?
Задумайтесь!"
avatar
0
62 PERL • 11:56, 11.04.2013 [Матеріал]
Для Девастатор : Не потрібно судити усіх по собі... smile
avatar
0
61 Девастатор • 14:07, 10.04.2013 [Матеріал]
Товчете воду в ступі.
1-10 11-20 21-30 ... 51-60 61-70
avatar
Меню сайту
Погода
Останні коментарі
Так, відповідальність за те, що є, лежить на нас, виборцях. Кого обрала більшість, такий результат від цього вибору маємо всі. І доки  так обиратимемо, доти матимемо те, що маємо.

Шановні мешканці м. Городка! Ніколи не сподівайтесь, що хтось прийде і наведе лад в нашому домі. В м. Гордку ніколи не було і, на мою думку, ще не скоро з'явиться, так би мовити, прогородоцька влада, яка буде дбати про наші з вами інтереси. Історія про це свідчить. Доки ми будемо обирати до влади тих людей, яким байдуже наше майбутнє, результат буде такий, який є. Тобто ніякий. Якщо я не правий заперечте. Доведіть зворотне. Хоча я сам сподіваюсь на краще майбутнє.

Потяг, який буде добиратися з Городка до Хмельницького за 4 год. точно нікому не потрібний, а от до Києва годин не більше 10, в нічний час саме раз. Сам би не раз скористався.

Новини партнерів
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0