Сб, 23.09.2017, 23:52
Вітаю Вас Гість | RSS

ГОРОДОК-LIVE

Головна » 2014 » Грудень » 11 » 11.12.2014 - Дорога...До суду чи до совісті? Продовження. Пригоди з городоцькими посадовцями
11:04
11.12.2014 - Дорога...До суду чи до совісті? Продовження. Пригоди з городоцькими посадовцями

       В останніх коментарях, що активно додають дописувачі, неодноразово йшлося про капітальний ремонт дороги, що по вулиці Станційна у Городку. Тема зацікавила. Тож, власне, про те, що передувало, та те, що відбулося із ремонтом цієї дороги, - у цьому журналістському розслідуванні.

Наприкінці року на рахунок державного казначейства у Городку надійшли кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, у нашому випадку – Городоцькій  міській раді – на капітальний ремонт доріг міста, зокрема, дороги по вулиці Станційна. Сума чимала – 556 тисяч гривень.  Керівництво міської ради вирішило ці кошти освоїти. Але… Після того, як депутати міської ради спільно із спеціалістами обласної фінансової інспекції встановили недобросовісне виконання ремонтних робіт попереднім виконавцем (по факту порушено кримінальну справу), - виконавця робіт по ремонту Станційної знайти було не так уже й легко. Втім, він, хоч таки із величезними зусиллями, проте знайшовся. ПП «Стандарт -2012» із міста Теребовля Тернопільської області.  Погодився  тернопільський приватник відремонтувати дорогу. Не всю, правда, а частину її – 250 метрів, по вулиці Станційна. Погодився, отримавши авансову оплату в сумі 70 відсотків від суми субвенції – 390 тисяч гривень, з кінцевим розрахунком – після прийняття акту виконаних робіт 14 листопада.

Щодо техніки… Виконавець -  директор  ПП «Стандарт-2012» Василь Гудзюк спочатку вирішив взяти в оренду техніку КП «Городоккомунсервіс» з робітниками, втім, як розповіли самі будівельники, угода для виконавця робіт виявилася занадто дорого вартісною, та й техніка комунального підприємства для зняття старого асфальтового покриття дороги була заслабкою. Тож довелося шукати новішу техніку за дешевші кошти й укласти угоду із приватником. Врешті-решт, тернопільчани приступили до ремонту дороги, здійснили його, вклавшись  у відведені для них терміни.  Як розповідають, чомусь підтримки у керівників міської влади - замовника, що найняв будівельників, не отримали ніякої. Навіть знаків про заборону в’їзду на щойно відремонтовану частину дороги узяти в комунальному підприємстві не вийшло – таких там, як сказали, не виявилося. Покрали. Тож ремонтники змушені були обкласти відремонтовану ділянку дороги  гілками і чергувати допізна по обидва боки відремонтованого полотна, щоб транспорт не заїжджав на свіжо викладений асфальт. Втім, не допильнували, бо, як розповіли, хтось гусеничним трактором, ніби навмисне, таки проїхався щойно заасфальтованою дорогою, навіть, розвернувся кілька разів, для переконливості, що заїжджав невипадково. Змушені були будівельники поправити те, що було напакощено зловмисником. Але, як кажуть, це – не найгірше, що тоді відбулося. Зараз,  коли відрізок дороги заасфальтовано, субвенція - на рахунку у казначействі,  і залишилося лише підписати акт виконаних робіт: міською радою, виконавцем, спеціалістом із технагляду, та розрахуватися з тернопільчанами, - відбувається щось неймовірне і незрозуміле: акт просто не підписується, субвенція по суті не освоюється. Керівники міської ради та спеціаліст з технагляду  втікають від виконавця робіт, не відповідають на телефонні дзвінки, мерія не розраховується за виконану роботу. Як каже виконавець, складається враження, що «шукають більмо в оці». А чому і для чого, незрозуміло.

Як виявилося згодом, точно шукають. Та знайти не можуть.

Одразу ж після виконання робіт будівельниками  спеціаліст із технагляду та заступник міського голови Петро Кривий, до речі, заступник з гуманітарних питань, котрий жодного відношення до житлового-комунального господарства не має, зробили 12 штроб (розміром 30Х30 см) - кусків асфальтового покриття без будь-яких дозвільних документів. Причому, як переконують будівельники, під час проведення асфальтоукладення технагляд чомусь не проводився і «експерти» не надали виконавцю ніяких повідомлень чи дозволів щодо якихось сумнівів замовника стосовно якості виконаної роботи і щодо проведення контрольних штроб на заасфальтованій ділянці дороги. А мали би. Зробили… Цього вони не робили ніколи при численних ремонтах доріг «шанованим міськрадою» попереднім асфальтувальником. Й, уявіть собі, одразу ж після того, як дорогу заасфальтували, вирішив міський голова перевірити якість, так би мовити, укладення асфальтового покриття.  12 штроб болгаркою по всьому асфальтовому полотні – чи не занадто глибока експертиза як для 250 метрів дороги? «Експерти» фактично зруйнували  дорогу, яка ще не була прийнята в експлуатацію. Як кажуть спеціалісти, навіть на магістральних шляхах міжнародного значення беруть за необхідності і за відповідних дозволів якихось 2-3 штроб. То невже 250 метрів асфальтованого полотна на Станційній для мерії має ще більше значення, ніж міжнародна траса? І хто, цікаво, надавав дозвіл на таку «глобальну» експертизу? І що хотіли довести міськрадівські чиновники: що третину асфальтованого покриття також вкрадено, як це було зроблено попередником? Що якість роботи не відповідає  технічним вимогам, бо працювали не їхні, городоцькі та звичні будівельники, а тернопільські? Що  тернопільчани не вміють робити дорогу, і їм більше замовлення віддавати не слід? Що іще? Чи, може, іще серйозніше? Довести всім, що на Городоччині  швидко освоїти субвенцію з державного бюджету не можуть…? Якщо субвенція не буде використана вчасно, то на наступний рік місто залишиться без капітального ремонту доріг, на що використовуються кошти тільки з державного бюджету. На це розраховує мерія, якій хай нам погано, але щоб іншим – іще гірше? Це невідомо. Одне відомо: якої «слави» заживуть міськрадівські чиновники після того, що виробляють!«Слави» уже не в місті і в районі, а – далеко за межами. Хіба це того вартує…?

А також, мене і інших городоччан дуже цікавить - хто відшкодує збитки, завдані щойно заасфальтованій дорозі? Міський голова, заступник міського голови, хто? Якщо мер чи його заступник, то ніяких проблем не має. А якщо міський бюджет, тоді депутати міської ради, напевне,  повинні на черговій сесії міської ради підняти це питання - про завдання збитків посадовими особами місцевого самоврядування городоцькій громаді. Бо зважаючи на те, що вперше за 23 роки Незалежності  у 2014 році міська рада не може чи не хоче на капітальне будівництво дороги з державного бюджету використати кошти, дороги Городка, які  капітально не ремонтувалися, більше ремонтуватися й  не будуть. Тому, можливо, депутати міської ради зважать на такий факт, обговорять це питання на одній із наступних сесій міської ради та поставлять   питання руба  - про скорочення однієї посади заступника міського голови, а вивільнені від цієї посади чималі кошти, направлять на потреби городоччан – учасників  АТО. Може, більше користі від цих грошей  буде…

P.S. Буквально днями спеціаліст з технагляду таки підписав акт виконаних робіт, а мер із «спеціалістами»  не хочуть - і далі шукають оте більмо в оці, яке самі й придумали…

Переглядів: 2404 | Додав: Gorycvit | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 821 2 3 ... 8 9 »
0
82  
І що думаєте? Мер і ко проплатили за роботу виконавцю? Та ні. В останній день минулого року гроші перекинули будівельнику так, що він їх не отримав. Бо так треба було. На неправильну адресу. До кінця дня вони вернулись в міську раду. Вроді би і проплатили. Але і не проплатили. Як завжди - "порядочна мерія". Та, де ніколи не було і нема порядку. Тепер державних грошей - тобто субвенцій - "нє видать"! На ремонт доріг і вагалі! І за асфальт виконавець не розрахувався з асфальтовим заводом. Чекав на свої зароблені -  не дали. Правда тут була написана- хотіли запаплюжити роботу і не заплатити, і так і зробили! Запаплюжили тілько себе.  "Слава!" "господарнику" і його прибічникам! Воістину "слава".

0
81  
У місті дійсно бардак, пробачте за такий вираз. Кругом сміття, бур"яни. соромно. Скоріш би снігом замело.

0
80  
Мер сам нічого не вартий. В міській раді треба пошукати причину в собі кожному, чому люди вслід плюють - і в Городку нічого не робиться.

0
79  
Для М-да. Там так не получається. Но розгребеться одно, зразу же виникає інше д...мо. І так по наростаючому. І вся  проблема в тім, що хтось не на свому місці. Можна бути даже дуже класним мєнтом чи людиною. Но щоб бути  нормальним, даже не ідеальним мером, треба трохи більше ума і фантазії. Ан нєт!

0
78  
Мер і Ко на...ли, а розгрібати будуть всі... Офігєннєнько.

0
77  
Не сєдіна вдарила! А правда!  А він та Ко так її не люблять!!! killed

0
76  
Бо він там малодой, на картінкє. Сивина вдарила, а методи роботи залишилися ті ж самі.

0
75  
Втім, не допильнували, бо, як розповіли, хтось гусеничним трактором, ніби навмисне, таки проїхався щойно заасфальтованою дорогою, навіть,
розвернувся кілька разів, для переконливості, що заїжджав невипадково.

Вирішив міський голова перевірити якість, так би мовити, укладення асфальтового покриття.  12 штроб болгаркою по всьому асфальтовому
полотні – чи не занадто глибока експертиза як для 250 метрів дороги?
«Експерти» фактично зруйнували  дорогу, яка ще не була прийнята в
експлуатацію.  Таких стріляти треба- однозначно, а все тому що відкат не попав у кишеню.......

0
74  
а чого паравоз рижий на картинці?

0
73  
Усі справи по реформам проводяться по вертикалі виконавчої влади. Думайте!

1-10 11-20 21-30 ... 71-80 81-82
Имя *:
Код *:
Меню сайту
Погода
Останні коментарі
Вже в Городку все "по согласію". Тепер те саме з селами буде, що приєднуються. Царство Небесне і Амінь.

А чого з-під палки? вася пропонує йти під нього - село не дуже хоче і не йде. Чісто по согласію biggrin

Так і має бути. В Європі ніякого обєднання "з під палки" немає і не було - то процес історичний і  не одного десятиліття. А в нас - якийсь
дебіль вирішив, що обєднаємо громади - заживемо по-європейськи, і
впірьод з барабанамі....

Новини партнерів
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0